
Naša firma je za potrebe e-fiskalizacije razvila rešenje i za windows operativne sisteme. Ukoliko u svom poslovnom prostoru imate računar ili laptop ne morate kupovati fiskalnu kasu, on može obavljati funkciju vaše kase.
Dakle, kompletno i funkcionalno rešenje za novu fiskalizaciju možete imati na svom računaru za samo 1 199 dinara plus pdv mesešno.
U prilog činjenici koliko smo sigurni u svoje rešenje govori i to da naši korisnici nemaju ugovornu obavezu, već samo ugovor o saradnji, te klijent u svakom trenutku može prekinuti saradnju bez daljih obaveza prema nama.
Neophodno je samo da svoj računar povežete sa termalnim printerom preko koga biste izdavali slipove. Printer možete kupiti kod nas po promotivnoj ceni od
samo 9 999 dinara plus pdv, a ukoliko ga već posedujete možete koristiti taj uređaj.

Najekonomičnije rešenje, a veoma lako i jednostavno za korišćenje. LPFR je uključen u cenu i mi ga besplatno instaliramo na Vaš računar. Bezbedonosni element možete povezati sa svojim računarom preko čitača za kartice.
Garancija na hardverske uređaje je 24 meseca.
Svojim korisnicima u okviru mesečne licence od samo 1 199 dinara plus pdv nudimo:
- 0-24 korisničnu podršku
- 0-24 IT podršku
- 0-24 komunikaciju sa serverom poreske uprave
- Besplatno formiranje kase i ubacivanje asortimana artikala
- Besplatnu obuku za korišćenje softvera
- LPFR
Deo osnovnih funkcionalnosti koje se nalaze u okviru našeg softverskog rešenja:
- kreiranje računa kroz ikonice i/ili internu šifru koje označavaju vrstu usluge;
- editovanje postojećih i dodavanje novih usluga/artikala;
- povezivanje artikala sa EAN/GTIN kodovima;
- mogućnost izdavanja svih tipova računa za pravna lica (B2B);
- izveštaji koji obuhvataju prikaz prometa, sa iskazanim PDV-om kao i načinom plaćanja;
- kreiranje grupa artikala/delatnosti u okviru poslovne jedinice (npr: voće, povrće, sokovi i slično);
- e-mail slanje izveštaja knjigovođi;
- istorija računa (izdati, refundirani, predračuni, b2b, kopije);
- definisanje privilegija za zaposlene tj. poreske obveznike koji imaju više zaposlenih gde:
-
- zaposleni između sebe nemaju uvid u izveštaje, izdate račune i slično;
- to isključivo vidi vlasnik, direktor, ovlašćeno lice itd…
-
- definisanje i kreiranje profila poreskog obveznika;
- ažuriranje ESIR-a (softverske fiskalne kase) po sistemu:
-
- update nije obavezan;
- obavezan update;
-
- sistem za automatsko obaveštavanje kroz notifikacije na samom uređaju;
Pozovite 011 4444 596 i poručite svoje rešenje za e-fiskalizaciju, call centar je
dostupan 0-24.